Derslerimizde çocukların duygularını ve bedenlerini tanımalarını; kendilerini olumlu ya da olumsuz “doğru” ifade edebilmelerini, farklı bir ifade biçimini saygı ve sabırla karşılamalarını hedefleyen çalışmalar yapmaktayız.
Okulumuzda gerçekleşen atölyelerde müzik ile hareket birleştirilerek, renkler ve notalar arasındaki bağın çocukların zihninde görsel ve işitsel bir bütün olarak algılanabilmesini hedeflemekteyiz.
Çocuklar gelişimsel periyotlarında seyir ederken bedenlerinden gelen duyusal girdileri fark etmeleri, bu girdileri anlamlandırabilmeleri ve bunun sonucunda bedenleri üzerinde hakimiyet kurabilmelerini sağlamayı amaçlamaktayız.
“Çocuğum, haklarım var” çıkış noktası ile okulumuzda yaş gruplarına uygun hazırlanmış oyun ve atölyelerle çocuk ve insan hakları kültürü yaratmayı hedeflemekteyiz.
Bedensel farkındalığı sağlamak ve bedeni güçlendirmek amacıyla stretch, dans, jimnastik ve bale harmanlanarak oluşturulan ders içeriğinde çocukların iki beyin lobunu eşit şekilde çalıştırmak ve vücut gelişimlerini desteklemekteyiz.